Örngott!

Annandag påsk och sista dagen ledig innan vardag drar igång! Barnen har påsklov och ska få vara med mormor men jag jobbar, nedräkningen är på Max nu! Jag är så trött på stress nu och att pendla o stressa när man knappt kan röra sig framåt! 

Idag har jag legat på soffan 85% av dagen o bara vilat.. F har varit på äventyr med min pappa o morfar o farbror! 

Idag kunde jag inte hålla mig från att sätta tänderna i ytterligare ett bebis projekt ;) jag blev tvungen att provbädda vagnen ... 

Gud va gosigt och gulligt det blev med bara kudden ha ha.. Sen blir det underlakan och en pop filt så är det klart! 

Nästa helg tar vi hem vaggan... Den har jag egentligen inte plats för men traditioner är till för att följas :) alla barnen har legat i den, nu senast Vendela, å därinnan T och L 

Ha en fin kväll, nu ropar min Karl efter mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0