Korvgryta med ris!

Hej torsdag! 
Va bortskämd man blir av någon dag med sol o extra plusgrader, idag tyckte man ju det var svinkallt o så där tråkigt blåsigt! 
Imorgon börjar helgen och C o N kommer till oss, lydia längtar massor efter Nova nu o blev smått sur här över att hon kommer senare än vanligt imorgon för hon ska på kalas först! 

Besök hos tandläkaren har vi hunnit med också, lycklig tjej utan hål denna gång, tack gode Gud! 

Så 1 år till nästa kontroll känns ju skönt! 

Middagen är intagen - korvgryta med ris, enkelt och helt ok vardagsmat! 

Nu ska jag vila mina onda höfter ett par minuter sen ska jag åka och köpa fika som tjejerna ska ha med till skolan imorgon! 

Det bästa med graviditet just nu - 
Mina naglar!! Dom är hårda och har lite längd! Underbart! 

Lite ojämna dock ha ha ha!  
Ha en fin kväll! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha min arbetskollega har oxå datum 1 juni så ni kanske kommer stånkandes båda två 😂 själv ska försöka lirka till mej snitt eller nått haha den enda bra förlossningen jag haft var när Nova kom sen har jag fan trott att jag kommer dö rakt av! Huva!

2015-04-23 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0