Godsaker!

Lugnet har lagt sig över station och äntligen är det Helg! Som jag ska njuta :) 
Varning.. Köp inte denna choklad... 

Köpte den på lunchen idag, slutade med att jag smällde i mig hela inom 5 minuter!!! Fy tusan va gott det var, kexigt och salt blandat med choklad!

Avslutade veckan bra, fick två bio biljetter av chefen innan jag tog helg - det tackar jag för :) nu ska vi försöka se till att utnyttja dessa innan bebisens ankomst! - för sen gissar jag att det blir svårare att komma iväg ;) 

Tack kontoret för denna vecka! Bm tjatar på mig att jag borde gå hem 1 V innan bf, men jag är kluven! Hinner nog inte, för mycket som ska göras och jag har så svårt att släppa det. 

Vi svängde även in på Dihlens o handlade inte innan vi åkte hemåt! 

Lite god ost, någr burkar godsaker och lite fint kött! Nu hoppas vi på sol, jag skulle vilja premiär grilla! 

Klockan tickar och slår... Dags att göra kväller för en trött gravid kropp! Lydia är här och myser och jag njuter av att få ha henne hos mig! Hon hade sån mamma längtan så jag fick låna hem henne- så ska vi fixa med ett roligt projekt imorgon! Älskade barn! Tänk att jag haft sån tur att få just dom barn jag har!! 

Sov gott! 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Å den chokladen MÅSTE jag smaka...chokladoman som jag är!

2015-04-18 @ 20:14:05
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0