Kvällsfika!

Hej hej i kvälls kvisten! 
Luftat kaninis lite som fått springa runt! 

Här fortsätter vi med löss! O jag har skräck för löss!! Kliar hela tiden men jag har klarat mig.. Men man blir smått less när dom kommer hem från skolan med huve fullt i löss... Måste finnas en "bov" i klassen som går med det utan behandling.. 

Jag har varit helt slut ikväll - trött o hängig ... F fick sköta mark servicen .. Skjutsa o hämta barn hos kompis o sen även göra läxor med T! Tur man kan hjälpas åt - ja är helt slut efter all lus kamning o kläd bråk med L som vi fortsätter med... De är så noga för den damen om vad hon tar på sig!!! 

Nu ska vi mysa med ljus o kvällsfika! 

Nya handdukar 😉

Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Åh, jag älskar handdukarna! Och spegeln :)

2014-09-11 @ 21:53:40
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0