F R E D A G S F E E L I N G!

Tjolahopp Fredagsmorgonen!
 
Andra dagen denna vecka som jag åker ifrån mobilen hemma, Å gud va "handikappad" man blir.. Man vet typ inte vad klockan är och man kan inte nå omvärlden. Som tur är har jag ju tillgång till telefon på jobbet! :) Men den kan ligga i bilen, så får kika här på min kafferast.
 
Lydia ska gå hem själv idag igen, Funderar på att säga upp fritids..? Eller är det dumt? Hon vill verkligen inte vara där, trivs inte alls... O går allt oftare hem ensam innan jag kommer från jobbet.
 
Bild från Måndagens kalaskväll  - Igår kom två tjejer från klassen och grattade henne och imorgon vankas det stort 7 års party hemma, så då får vi fullt upp :)
 
Äntligen är jag frisk iaf, kände mig totalt slutkörd i 1,5 vecka men piggare nu... däremot är Thea rasslig nu, Hostar o snorar o ser hängig ut, men  hon vägrade va hemma idag för dom skulle ha Klassfest! Hoppas de inte blir värre bara!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0