Glögg premiär!

Premiär dricker glögg idag! Mums ! Som jag längtat, älskar glögg! 
Det kommer bli en lååång eftermiddag de här... Fullt krig mellan tjejerna idag o bara spring o skrik o smällar i dörrar! O F åkte redan vid 1 idag för att vara på andra äventyr! Så jag blir ensam med alla kids! Tur vi är bjudna på mat till tång ikväll! Mamma o pappa va gjorde jag utan er åter igen! 
Alla borde få ha lika snälla föräldrar som jag- helt enkelt bäst! 

Nu ska vi åka på Ica och köpa lite gott!! 
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Småstadsfrun

Vad trevligt med glögg! Ska minsann köpa hem några flaskor och ha på lut. Provar gärna olika sorter och fick ett kitt med flera olika sorter förra året. Testade då hjortron som blev en klar favorit!

2014-11-08 @ 20:51:50
URL: http://www.smastadsfrun.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0