Älska livet!

Söndag kväll och helgen på väg mot sitt slut, det har varit en händelserik och fantastisk helg!!! 
Jag är så otroligt tacksam över vilken fin trevlig och härlig familj jag har! Jag och min syster har haft det sååå otroligt bra med våra respektive och mamma och pappa! 

Många goda drinkar och bra mat har det blive! 

Jag hittade en tjusig hatt på hotellet 😜 

Fredde med sin svärfar! Redo att ta snygga dance mooves på Wallmans stora sen! 

På lördagen intog vi Sturebadet - vilken jävla kanon upplevelse!!! Ojj Ojj Ojj va grymt bra det var... Relax till 110 % - lyx på högsta nivå! Skåp som hade matta på golvet, i duscharna fanns produkter för allt!! - plattänger fönar o produkter - allt fick man tillgång till! 

En minnesvärd resa som jag kommer leva länge på!  
Direkt när vi kom hem fortsatte vi ner på kusins 40 års fest!! Då var det dags för dans o klackarna i taket igen! 

Idag var det dags IGEN!! Bästa grann Maria skulle firas! Hon fyller nämligen också 40 år!! Mat o dryck o god tårta! Så nu ligger vi här i soffan o andas ut! 😊 
Imorgon återgår vi till vardagen igen 😉 


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, vad härligt det ser ut! :D Kram

2014-11-03 @ 19:15:14
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Marie Bergman - Om livet på Cypern

Åh Sturebadet!! :) Älskar att vara där!

2014-11-03 @ 19:25:40
URL: http://mariebergman.se
Postat av: Madelene Borg

Åh, vad mysigt det ser ut!

Hoppas du hade en fin måndag också!
Kram Madelene

2014-11-03 @ 19:35:37
URL: http://madeleneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0