Rabarber skörd

Hej i lördagskvällen! 
Åh så fruktansvärt varmt det är ute... Nu ni ska ja berätta hur min kära Karl spenderat denna högsommardag! 
- börjar dagen med att ta på de tjockaste strumpor han kunde hitta, å stor stövlar o fodrade byxor å börjar röja sly på jordkällaren så svetten spruta! 
- sen får han panik över att HÅRET är för varmt (?) så då åkte han själv till stan för att klippa sig! 
- Sen tycker han att de även är rimligt att kolla på tv (hockey) mitt på dan! 

Själv har jag varit ute i solen - å servat ligan med kids! Köpt x antal glassar, å svalkat oss i vatten! 

Promenad i bara bikini! Irma o thea, sen bad på sandsnäs! 

Vi stanna vid ån o kastade i båtar (pinnar) å tävla vem som kom först! 

De "små" orkade inte gå en promenad med mig, Irma thea o Charlie så dom stannade hemma, å när vi kom hem satt dom så här! 😃 lyx lirare! 

Sen tog jag fram min husliga sida! Har gjort rabarberpaj som tog slut direkt - Ojj va alla ungar åt! Sen blev det även en rabarber kräm till söndagsfrukosten! 

Imorn är det mors dag 😃 tisslas o tasslas här hemma så något är nog på gång! Sen spenderar vi resten av dagen i sommarhuset hos världens bästa mormor/mamma/svärmor 😃 

See you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0