Musikal 28 Maj!

Hej Alla Läsare o vänner o släkt o resten med :)
 
Passar på att Tipsa om en Stor Musikal som kommer vara i Hedesunda Missionskyrka Onsdagen den 28 Maj kl 18.00
Våran Thea kommer spela huvudrollen som "Gudrun" ;) Så jag hoppas nu Alla pallrar sig dit o kikar!
Många långa repliker övas hemma för fullt nu, och jag är säker på att det kommer bli SÅ bra! :)
 
Komsi Komsi :) :) :)
 
För övrigt så klev jag in på kontoret kl 9 imorse - Jag har spenderat natten vaken med L som hade ont i magen...
Jag hade svårt att somna, de var så varmt o vi hade fönstret öppet men hjälpte inte.
Så kommer Lydia in till oss o har ont i magen o kunde verkligen inte somna om!
Hon fick sova en timme extra sen var hon bra igen!
 
Kramiskramis !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0