Mors dag!

Åh va uppvaktad jag blivit idag av alla mina älsklingar!!! 
Frukost ute i det gröna, då överraskar F och barn med dessa skönheter! 

F är verkligen duktig på BRA presenter! Hur kan han lyckas helt själv 😃 
Såå fina! Sen kommer thea o Charlie hem med världens bukett som de betalt själva, o lydia o Nova någon timme senare med en toblerone! Goa älskade barn! 



F hissade flaggan.... 
Sen firade vi världens bästa mamma Isabel i sommarhuset! - grattis min mamma och största förebild.. Jag ska försöka bli lika bra som du! 

Love you!! 

Avslutade kvällen hos morfar /gammel morfar med en grillad chorizo och en iskall öl och barnen fick bada i varm tunna! 

Denna dag kan inte bli så mycket bättre än så... Sååå glad över min familj o alla jag har runt mig! Ni är så värdefulla ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0