Migrän helvete försvinn!

Vilken hemsk morgon å förmiddag...
Jag hade migrän igårkväll å tog migrän medicin å la mig o sov... 
Klockan sju vaknar jag med migrän from hell igen!! Å fy va jobbigt det är.. Jag har legat i sovrummet mellan kl 07-12.15 å kallsvettats å varit på väg o spy en miljard gånger! 

De var nog min värsta gång.. Å man blir så rädd... Håller ja på å dör? Eller få en hjärnblödning... Usch! 

F märkte iaf att ja inte var normal så han gick upp å fixa frukost å sen åkte ett varv med kidsen ... Å nu när jag kom ner har han dammsugit å håller på å rensar avlopp i tvättstugan! Allt ont för något gott med sig... 😉 


Fortfarande inte bra, men betydligt bättre å nu kan jag iaf sitta, titta o prata! 
Hoppas på att de går över nu så jag kan utnyttja helgen! 

Ha en fin lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0