En Hund i Mammelucker!

En liten tripp på havet förlänger livet! Å man ska unna sig saker här i vardagen!
Att få vara bara vuxna o inte bara föräldrar, o bara skratta o roa sig o vara med om Tok!
Här kommer ett par bilder från våran lilla resa!
Peter o Annelie med en kall Öl i gamla stan i väntan på båten!
Å så Vi förstås :) Soligt och fint, men smått kylig luft!
Men VAD är detta - Jag höll på att av Garv så hela Stockholms uteservering stirrade mer på mig än denna hund. Jag dööör va fult! Hunden har Mammelucker!!!
 
Min stora kärlek och min Bästa Vän! Så glad att vi har hittat varann! Med dig har det känts Rätt från dag 1
Men ibland undrar man ju - Vad man lever med för person :)
En drink i Baren kl 12.40 är väl aldrig fel!

Scotts spelade upp till Dans! Massa gamla godingar! Dom är så bra!! :)

Avslutar med en bild från Hytten!
Alltså Vilket gäng! - Bästa partygänget! Vi har så roligt på våra små resor, Alltid en massa tok!
 
Nu har vi landat hemma efter två dygn med Drinkar och Dans o Räkmackor!
Men bara att hoppa igenom duschen igen, svida om och Åka på Nästa äventyr!! Ikväll blir det hemligt partaj nere i stugan! Tjooo hoooo - Livet är en Fest!! (Men jag erkänner att jag skulle behöva ta en tupplur!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0