En helg med Planer!

Hej Onsdag!
Regn i morse till min stora besvikelse, men på Fredag kommer sommaren igen sägs det ;) - Jag är laddad till tusen! På Fredag åker även mina tjejer på pappahelg så jag och F ska fösöka göra massor med "måste göra" i helgen!
 
Först ska vi åka och hämta en Soffa som jag köpt, Som ska få bo i vårat matrum! Sen ska vi även Måla och Måla och Måla - Nya matrumsmöbler har vi nämligen köpt! Stort härligt bord med 10 (!) stolar! Kommer bli underbart!
 
Skulle också vilja hinna med en tur till Vinnersjös Blommor och handla lite fint!
 
Igårkväkk var vi i Kyrkan på "Vår konsert" o lyssnade på våran Thea som sjöng solo två låtar - Alltså va duktig hon är - Ska pusha nu så hon fortsätter sjunga när hon är så duktig! Flera som kommit fram till mig o sagt att det var så fint! - Stolt mamma!!
 
Nu ska snöra på mig skorna och gå ner o köpa mig en lunch! Sallad får det bli! Undra vilken bara :)
 
Nu var det exakt år sedan Thea bröt handleden också! Minns den där kvällen - Lång kväll på akuten med en tapper T!
 
Glöm inte att jag håller Solariet ÖPPET! ALLA DAGAR 06-23 40 Kr!!
VÄLKOMNA!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0