Sista dagen som 29!

Hej världens tråkigaste dag! Tisdagar hör inte till mina favoriter ;)
 
ikväll kommer jag hem sent - Bara att dra igång taxiverksamheten direkt med skjuts till Dans och Scouter och hämtning. Å däremellan ska jag hinna steka någon stackars köttbulle eller nåt!
Jag brukar vara helt slut på tisdagskvällar o alltid slockna i soffan så F blir less! :)
 
Nyss varit ner på LIDO och köpt bröd - Dom hade 10 frallor för 10 kr! Nu förstår jag varför - Bagaren hade hällt i hela saltkaret i degen tror ja - Shit va salt det var!
 
Ska försöka hinna Baka en kladdis ikväll också  - Så vi har lite fika imorgon kväll då vi ska kalasa med Thea och Lydia!
 
Tänk! - Detta är min SISTA dag som 29 - Hua va gammal man blir! - Jag har faktiskt lite ÅNGEST! ! !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0