Min hals döör snart!!

Hjälp! 😱 hela min hals är full av vita prickar o fläckar!! Å de gör så grymt ont så ja får spotta ist för o svälja..   Va ska jag ta mig till!!! 

Jag är inte pigg nu! Va betyder prickarna? Hängig är jag oxå... Kanske ska lägga mig redan nu kl 8 så de kanske går bättre på jobbet imorgon... 

Honungs vatten o hett vatten / bafucin o zycks... Inget hjälper!!
F o T sitter o mumsar tårta sen gårdagen ... L tvingade jag i säng precis! Ska nog T med mig Karl o barn till sängen o titta på familjen annorlunda på play - vi missade ju de igår! Å de går ju bara inte!!! 😉

Kommentarer
Postat av: Anna L

Halsfluss ger vita prickar. Ring Vårdcentralen så du får pencillin

2014-03-13 @ 07:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0