Min 30 års dag är här!

Onsdagen den 19.e Mars och den stora dagen är Här!!!
Mitt Bäst före datum har gått ut och jag fyller 30 ÅR!
 
Jag fick en såå bra start på dagen! F var så go och väckte tjejerna, smög ner och gjorde en stor frukostbricka med Ljus och Flagga och paket och kom och sjöng för mig!
Sen ordnade han frukost till tjejerna och stannade hemma till 7 idag så Jag fick åka själv mot jobbet och han skjutsade Lydia till Fritids! De var en Lyxmorgon för en nybliven 30 årig morsa det ;)
 
Nu ska jag Njuta av en Lång dag på jobbet - O visst är det väl lite kul med alla samtal och sms och hälsningar man får en sån här dag :) Dom har til och med ringt och Gratulerat från POSTKOD lotteriet - Självaste Rickard Sjöberg - De ni ;)
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0