Lyxproblem!

Älskar mitt jobb! Så glad av att känna att man kan Längta till jobbet och att det (Oftast) Aldrig är jobbigt att åka hit!
Nu har jag kafferast och sitter och kikar lite på Ikeas hemsida!
Blir en tur dit på lunchen idag med jobbet! Vi är 4 st som ska få välja ut valfria saker där för 750 kr för bra prestation :) Jag vet inte vad jag ska köpa än! Lyxproblem de lux!
 

Ikväll åker mina tjejer på Pappahelg! - Jag och Fredric ska passa på att storstäda (Han vet inte om det än...) he he ... Sen ska vi åka ut på en lång biltur som vi alltid gör när vi är själva! Föresten så vet jag inte hur jag ska städa än UTAN dammsugare, Den blev stendöd!
 
Ha en härlig torsdag! Jag började dagen med att Glida in på kontoret med tröjan bak å fram ;) Snacka om att man blev retad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0