Kväller i Station!

Hej från Soffan!
 
Vilken jättebra dag jag haft! Överraskning efter överraskning!
 
Frukostbricka med paket från Fredric o tjejerna :)
 
 
Smörgåstårta fick bli kvällens middag för oss!
Inte såå tokigt att Fylla år ändå ;) O F är snällare än nånsin, han åkte hem tidigt idag och hämtade hem tjejerna och hade fixat en stor rosbukett tills jag kom hem! Skapligt med poäng han samlat!
 
Lite sötsaker - Arrakstårta! En av mina favoriter :)
 
Nu ska jag njuta av de presenter jag fått innan de är dags att göra god natt i Station för den här gången!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken fin blogg du har!

2014-03-20 @ 18:07:52
URL: http://raur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0