Midsommardagen!

Hej Midsommardag! :)
Här är det full fart, men några gäspningar, förutom F som ligger och snarkar som en gris på köks-soffan, o de förstår jag efter alla snapsar o gammeldansk o allt va de nu var som var så grymt viktigt att dricka igår ;)
 
Vi har haft en sååå fin och Mysig midsommar! Och eftersom bilder säger mer än tusen ord, så kommer här ett gäng bilder från våran dag!
På väg till dansen - Iskalla vindar och blåst, men de var bara att hålla god min :)
Dans runt stången för 4 fina barn! Tur det inte var regn i alla fall så vi fick vara liite finklädda ändå!
Efter dansen åkte vi mot stugan! Jag och F "Chechade in" i anexet =) Och barnen intog sina tält!
Kan man vara på finare plats än här?
Min pappa med Marcus! :)
Sigge
 
När mörkret smög sig på så drog vi igång vår Auktion! Tjöt av skratt o bara tok som alltid! =) Men så kul vi hade, Både vi och barnen ropade som aldrig förr!! O pengarna vi fick in gick till Joel Lindholms minnesfond! Det kändes rätt!
Efter auktionen tog vi Kaffe  och Tårta! Mums!
Adam, Jag och Catrine i köket!
Det var SÅÅ kallt - Men är det Midsommar SKA man sitta ute, så de så ;)
Charlie äter Nyrökt Abborre! O han var så stolt över sin nya keps! Den ropade han in på Auktionen vi hade! - Keps med lyse och allt!
Eldar och gemenskap o goda drinkar håller alla varma!
Vid midnatt så följde jag med Nova och Lydia till deras tält för att säga God natt! Vi bäddade med sovsäckar och filtar och varma tröjor! Ååå va dom sov skönt sen!
 
Nu ska jag fixa lite chips o dricka här så ska vi se klart på TITANIC som är igång här nu!
Sorglig men såå bra film!
 
kramkram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0