Glad Midsommar!

God morgon Midsommarafton och Varmt Välkommen Solen!
 
Förväntansfulla barn vaknade tidigt som vanligt och då även jag! Sen väckte vi Thea och Fredric som snarka till 10.30 - Som vanligt!
 
Nu är vi finklädda och redo att åka till Åsudden för att dansa små grodorna och fika med festis och bulle!
"Jag Fryyyyser" sa dom - Ja burr! Det är inge vidare skönt i luften!
Missekissen!
 
Thea och Nova!
ÄNTLIGEN!!! EN Dag då dessa syskon är Sams ;) Jag ritar kors i taket och tack för det!
 
Nu ska jag ringa hem min karl som är ute på vift, Han ska få fixa korv med bröd medan jag ska göra kransar och packa ner det sista - För Inatt ska Barnen TÄLTA och vi sover i stugan!
 
Kram Kram från oss i Station!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men ååh va fina dom är allihopa, så fina att tårarna rinner i min för tillfället sinnesförvirrade kropp<3 tack för att du finns i barnens liv :) Kram till er!

Svar: Visst är dom fina! 4 fina juveler, o jag älskar dom allihopa. Nu ska vi premiär tälta o jag ska se till att alla barn har roligt 😉 glad att C o N finns i mitt liv med!
Amanda

2014-06-20 @ 12:31:48
URL: http://www.minbebis.com/blogg/chanova

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0