Ett kort!

Sommarlovet rullar på för våran stora tjej! Thea är en riktig morgon sovare så hon njuter nu vill jag lova! 
Å hon är uppe länge länge mer än mig o F... Å sover till 11 om dagarna! 
Igårkväll hade vi somnat o hon satt uppe och pysslade - så låg det här breve sängen när jag vaknade... 

Ett kort.... Som man kunde öppna! 

Älskade lilla stora tjej! Va grymt glad jag blev!!  Det värmer i hjärtat! 

Å lydia har en period igen då alla kläder är helt fel... Hon håller på i EN timme varje kväll o matchar o provar o kollar vad hon ska ha... Å så kommer tårarna för hon vet inte om de kommer kännas bra eller om knappen är hård eller strumpan kort eller byxan lång! Det ska vara SÅ precis för att Lydia ska trivas - så här har hon varit från första stund. Väldigt omständig och bestämd med kläder! Å ibland bryter man ju ihop, när man är stressad till jobb o fritids o hon stor gråter över att tröjan har fel färg... 

Nu ska jag duscha å sen krypa ner i sängen jag med! - hård dag imorgon igen! Kämpa på! Work hard, play hard som sagt! 
Snaaaaart får vi njuta av midsommar, barn o dans runt stången! 😊 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0