En ny dag!

Solen Skiner och det är Onsdag - En bra dag! Älskar när "veckan vänder"
Desverre börjar jag känna av min stressmage igen, kryp i kroppen, gäspningar och kurrande ljud i magen - Usch jag har så lätt att stressa upp mig.
Mycket nu med jobbet, skrivbordet är full med jobb och jag har så mycket som jag "Måste" göra klart senast imorgon :(
Mycket inför midsommar som ska ordnas och fixas och handlas, det ska köpas tält, o de ska fixas tipspromenad, det ska lagas mat o de ska ordnas kläder. O dessutom ska man jobba in i det sista... Men de löser sig nog!
Lydia är rätt dryg hon med just nu med kläderna, som vi alltid bråkar om! - Hon la fram kläder igårkväll som vi BESTÄMDE att hon skulle ha - Men samma visa på morgonen igen.. Då kändes det inte rätt.. Då skulle de provas o bytas o krånglas i över 20 minuter å man står å skriker nere i hallen och allt blir bara fel :(
 
Nej nu ska jag sluta Gnälla! - Kafferast slut! O dags att göra den här dagen till en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0