Våran dag!

Vi har det toppen här i Stockholm! Vädret är kanon o barnen är trevliga! Knäppt 500 kort med kameran o desto mindre med mobilen, så de får bli dn bild bomb när vi kommer hem! 

Igår var vi på Junibacken, så mysigt! Och Wasa museet o Skansen! Åt god mat på o'learys och premiäråkt tunnelbanan 😊 

På Skansen igårkväll! 

I busskuren 😊 

Idag har vi tagit båten till Fjäderholmarna - ätit rökta räkor för 400 kr ha ha!!! De ska ja gött o leva! Men då fick jag ett glas vin oxå... O barnen tyckte de var mysigt! 

Jag sov dock nästan inget inatt.... Inte F heller ha ha... Thea snarka som en gris så vi fick ta ur tandställningen på henne... Sen börja Charlie kräla som en spindel o smacka i sömnen så ja visste inte om jag skulle grina ell gap skratta! Men vi somna vid 4.... Svårt att sova 6 pers i samma rum... O som mamma ligger man ju på nålar o lyssnar på allt! 

Vi hörs igen 😊 vi har det iaf Toppen!!!! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men myyys! Ja Charlie kan man bli tokig på på nätterna haha! Härligt å se att ni har det bra!

Svar: Ha ha jag märkte det!! Shit va han levde loppan där för sig själv 😂
Amanda

2014-07-03 @ 17:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0