Tonåringen...

Hej söndag! 
Klockan är snart halv 12 och de är full aktivitet här hemma! 7 barn som härjar leker o springer i vattenspridaren - vi har ätit frukost, jag har städat butiken, haft en kund, o ska strax fixa lunch! OCH det jag ville komma till var att tonåringen i familjen sover Än!! O då menar jag inte Thea... Utan FREDRIC!! Hur lyckas han undrar jag? I detta liv o i detta underbara väder! 


Igårkväll var vi till Svenssons på mat och bad! Jättegott!!

Å barnen älskar att vara där! Sista doppet tog Charlie o Thea runt kl 23... Men de var skönt ute! 

Tack för en trevlig kväll! 
Nu ska jag ta fram lite handdukar till kidsen ! 
Ha en fin solig semesterdag! 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så underbart! Det är sommaren när den är som bäst!

2014-07-06 @ 13:20:01
URL: http://www.junitkejen.se
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Så härligt ni vekar ha haft det, och du har verkligen en jättevacker header :)

2014-07-06 @ 19:22:14
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0