Sjögång från helvetet!

Borta BRA - men hemma bäst! 
Jag säger bara - de snurrar än!!! Vilken jädra resa hem ... De blåste på rejält på Gotland o på havet idag, sjögång nå fruktansvärt! 
Båten gungade o slog .. Rätt som de var fick F höra en släng spya bakom sin stol... Sen tittar jag åt höger då spyr tjejen bredvid mig rätt ut! Man kunde knappt gå i gången för då ramlade man in i någon... 
- fy fan på ren svenska! För mig gick de bra... Men F hade de jobbigt ett tag o mådde pyton... Så de var ingen trevlig resa.... Stackars dom som ska åka imorgon, då skulle de blåsa på ännu mera! 
Kändis tätt på Gotland... Igår en dans med Timell - å idag såg ja denna kändis morsa! 

Nu är väskorna ur packade! Men en ny resa är redan bokad till nästa vecka - puh! Ska vi orka dra iväg igen tro! Men man ska väl passa på! 

Sängen gungar här - o F ligger o googlar om sjösjuka o sänkta skepp o allt va han mumlar om! 

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Men vilken resa :/ hoppas ni kan vila lite nu :(

2014-07-13 @ 10:14:50
URL: http://ninnzan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0