Mitt i svarta natten...

Hej i sena kvällen! 
Min prins kom hem med barnen till mig o vände o åkte på jobb typ direkt stackarn ... Han ska jobba till 2 inatt - pust! 
Så jag o kidsen har roat oss själva! 
Efter middag bestående av korv o strips vid 3 olika bord ute på gräsmattan så var det totalt 11 barn här o lekte! 😊 

Sen fick ja spontanbesök av två sommargäster / grannar som stannade på ett glas vin och en öl o pratade lite... De var trevligt! Men hade varit ännu trevligare om F varit med också! 

Kl 23 var de dags att stoppa 4 barn i säng... Men vad händer! Jo - jag lägger mig i sängen o hör en RÄV skälla så de ekar någonstans från åkern... Jag är så otroligt rädd för djur/ äckliga ljud o väsen på nätterna så ja gick in o la mig hos Thea o Charlie ! Även dom hörde räven högre o högre så till slut stog vi på balkongen o var rädda alla 3... 


Snälla F - kom hem! Brukar alltid inbilla mig massa tok när jag sover ensam.. Hua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0