Home sweet home!

Home sweet home :)
Väskorna är urpackade och två maskiner är tvättade och Lydia har även lekt en snabbis med Elsa!
Nu är vi åter hemma igen, o de är SKÖNT! =) Men vi har haft det mysigt!
Byringe station - Vi var ju tvungna att gå i 100 åringens fotspår .)
Thea och Charlie äntligen inne i Astrid Lindgrens Värld!
Klättrar i Tant bergs riktiga äppelträd!
Hela ligan!
Lydia - Min Lydia
Thea och Lydia i den lilla lilla staden =)
Vi var duktiga och hade med oss picknick in i parken :) Sparade både tid och slantar, he he
Hälsar på hos Nils Karlsson Pyssling :)
De fick bli hämtpizza på campingen på kvällen  - Inte så tokigt det heller!
Här uppe på kullen satt T o C o spelade svarte petter långt in på senaste kvällen medan vi var nere i tältet :)
Frukosttajm för familjen annorlunda ;)
Avslutade med ett stopp i Söderköping och Malmköping, Jättemysiga ställen tycker jag!
Trevlig semester med trevliga barn som varit jätteduktiga!
 
Nu är jag slut som Artist! O Längtar ihjäl mig efter min renbäddade säng!
God natt världen! :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh så härliga bilder :)

2014-07-19 @ 10:15:20
URL: http://ninnzan.se
Postat av: Alice och makkan

Vad fin hon är i klänningen, Thea! Hon verkar verkligen passa i amerikanska storlekar :)

Svar: Visst är hon!!! Båda tjejerna är så fina i den blå! Passade perfekt! Thea har två klänningar att varva med nu! Den vita o den blå! Toppen!!
Amanda

2014-07-23 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0