Gröna Lund och hemväg!

Då var vi på väg hemåt efter tre dagar semestrande! Helt underbart har vi haft det o de är ju en prövning oxå! Har vi klarat detta kommer vi leva ett lyckligt långt liv tillsammans 😊 de är en konst ändå att vara inpå varandra 6 pers både när man äter o sover o roar sig dygnen runt! 
Lydia kan konsten med att börja stört grina så fort magen kurrar eller då hon märker att hon var sugen på en glass o glass kjosken var stängd.... Då sprutar hennes tårar som att något hemskt hänt! 
Idag har vi varit på gröna Lund mellan kl 11-19(!!) hela familjen köpte åktband o shit va vi åkt!!!!! 

Thea o Charlie valde att gå själva - o de fixade dom galant! Dom åt själva o hade roligt på eget håll! Nova o lydia lurade upp mig o F i släng gungorna sen var vi fast!! Va roligt de var!! Vi åkte flera gånger! 
Sen åkte jag "vilda musen" med Nova o lydia! Läskig för min smak men kul! Ja har aldrig gillat karuseller.... Men idag var de roligt! 

Lyckliga tjejer vann choklad idag (mamman mindre lycklig efter att ha betalat lott efter lott ha ha) 

Stopp för mat nu på Max i Uppsala! 
De är allsång i baksätet o massa surr o tjatter om karuseller o sockervadd o hotellrum o tunnelbanor o Gubbängen o hökarängen o blåsut o slush o frukost o allt vad jag nu hör! 
Det här lever vi länge på.... O jag är så lyckligt lottad som har en så fin familj! 

Ikväll ska jag lägga ut bilder från våran resa! 😊 

Kram kram från vildaste bilen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0