Ett magiskt Äventyr!

Söndag eftermiddag och snart kommer mina Älskade små solstrålar hem till mig! Som jag saknat dom!!
Om en timme ska jag ha maten färdig så är dom äntligen hos mig igen!
Bilder från "vårat" Gotland kommer här!
Min F - På Ditresan, då det Inte blåste ;)
Ljuvliga vita stränder!
En Klassiker! Älskar Solen, Havet, Taken, Ljuset - Allt!
Läcker badplats!
Fin blomma :)
Strandpromenad! Innan det är dags att äta på Munkkällaren!
 
Siesta i en härlig hängmatta!
Och Självklart - En Smak av den Gotländska Saffranspannkakan med salmbärssylt och Grädde!
 
Nu är vi hemma, Tvättar, Packar om inför Nya äventyr! - Men först Pussa och krama på T o L som är på ingång!
Kraaaaaaaaaaaaaam
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Så vacker strand

2014-07-13 @ 17:48:49
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0