Bilder!

Äntligen landat hemma - Trötta efter en låång intensiv dag!
Väskorna är upp - packade och första tvättmaskinen är igång, barnens fötter är skurade och jag har precis tänkt lägga mig i vår Egna sköna säng! Härligt!
Jag måste ändå dra en liten sammanfattning först! Mitt intryck över "stockholmarna" är att dom är väldigt trevliga! Då menar jag väldigt trevliga ... Jag trodde ALLA var kaxiga o så vidare, men OJJ vad många hjälpsamma och trevliga människor det finns...
 
Så fort man såg vilsen ut eller stod o klurade var det alltid någon som stack åt oss en kommentar om vilken buss vi skulle ta osv..
Lydia satt o stirrade på en tant en gång, som hade färgat sitt ljust gråa hår lila - Tanten såg det.. Men hon frågade om hon gillade färgen ;) Sen satt hon o surra med oss i 20 minuter, å avslutade med "hem o färga håret med er" :)
 
Här kommer ett urval favoritbilder!
Gröna Lund sett från Djurgårdsfärgan!
Charlie på Junibacken! åå va mysigt det är där!
Hej hej från Höghuset!
Miniatyrgatan! :)
På skansen var vi Vippisar ;) O fick klappa lemurer !! vilka häftiga djur!
Det är SANT!!! Vi har klappat en orm - O även den lurviga håriga hemska saken brevid! Den var värst kan jag lova!
 
En Tam ekorre som vela hälsa!
Glada uppspelta tjejer som ville STÅ i tunnelbanan - O dessutom släpa på världens drygaste ballong :)
Det blev en del bussturer också :)
Ekologisk Glass och Kaffe på Fjäderholmarna!
Jag o mina tjejer på väg tillbaka till fastlandet :)
Lydia på restaurangen i Gamla stan!
Avslutar med en bild på alla 4 fina barn på Tunnelbanan! ojj va dom sjöng o skratta! När chauffören sa  "nästa hållplats "Blåsut" - Nästa hållplats "gubbängen" Då tjööööt dom av skratt o toka sig :)
 
¨Nu är jag så trött så trött o resten sover! Så God natt säger jag med då!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0