Tjejfest!

Hela Ligan är samlad och vi har intagit den sedvanliga Fredags tacosen!
Sedan hade ju Lydia och Nova bjudit in till Tjejfest ikväll med godis, läsk i sugrör, chips och ljus och mys!
 
Så när alla 8 barn är här och musiken är på - VAD GÖR min karl då.. JO! Han Smyger ut och drar iväg... sååå jädra taskigt tycker jag! För de är ju en ganska tuff match ändå att ro detta i land! Thea retar järnet så Lydia skriker o blir sur! Charlie går o tar deras godis så Lydia grinar ytterligare en gång...
 
Men vi har trevligt ändå :) Detta har vi sett fram emot nu i två veckor, och jag ordnade det bara för att Nova fisen ska se fram emot att komma till Hedesunda! Å de gjorde hon!
 
Amanda, Wilma, Elsa, Nova, Lydia och Nora!
Två Tandlösa Festfixare :) Exakt samma tand hade dom tappat också!
 
Nu ska jag styra upp lite - Poppa lite mera popcorn och Höja volymen ett snäpp! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0