Sista natten med gänget

Lugnet har lagt sig över Station...
Å som alltid lite smått sorgligt vissa söndagar! Vi har haft det så mysigt och roligt i helgen och ikväll var det måånga många kramar mellan barnen som kommer sakna varann!
 
Ikväll har vi lekt massor! Vi lekte melodifestivalen och turades om att uppträda och vara Jury!
1.a nummer ut!
Andra nummer ut!
Tredje gången Gillt! Jag fick 8 poäng för att jag var lite dålig på texten enligt Jurryn!
Sen har dom pysslat o pysslat o klippt o skrivit o byggt och fixat och jag har strukit minst 5 pärlplattor tror jag!
Duktiga är dom!
Sen har dom hoppat runt i alla sängar o kramats och skrattat och planerat inför nästa helg dom ses! - Och då smäller det till med en stor BRAKFEST här i station som N och L ska ordna alldeles själva! :) Hur nu det ska gå!
 
Nu ska jag göra kväller jag med.. Brukar vara ordentligt trött på måndagsmorgon... Hoppas Bilen startar bara!
KramKram vi ses en annan gång!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0