Nyårsdagen!

Ååå va jag Älskar Ledighet av alla dess slag, vilket hääärligt Jullov vi har!
Finns inget bättre än att få umgås med familjen från morgon till kväll! - Då känner man sig hel!
 
Idag vaknade vi pigga och glada vid 9 snåret - förutom L och C som alltid vaknar tidigast, och imorse fick jag mig ett gott skratt när jag tittade ut genom fönstret! Då står BÅDA ungarna i Pyjamas och storstövlar ute vid kaninburen - C mockar skit och L domderar!
 
Idag har vi spenderat Två härliga timmar vid Skridskobanan med Goa vänner!
 
Vi hade fika med oss - Passade på att äta upp de sista Lussekatterna så man slipper Saffran ett tag nu :)
 
Tjusigt... - Jag hade faktiskt också med mig mina Skridskor idag! Och efter mycket tjat och lite tvek så vågade jag mig ut och prova på Hal is ;) Gick ju galant, Lagom vingligt och slirigt, värst var det att försöka få stopp på dom!
Kaffe är ett Måste!
 
Imorgon ska vi hämta hem Nova också! Så får vi visa henne kaninerna :) Det blir kuligt det!
 
Ha en fin kväll! - Stig Helmer Story här ....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh vad mysig blogg du har!

2014-01-02 @ 13:33:51
URL: http://sofialodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0