Min Bästa Mamma!!!

Men - Min Mamma ÄR outstanding!
Jag ska vara så tacksam att hon finns för oss så mycket som hon gör - VARJE dag... Hur hon hjälper mig med tjejerna och hämtar och lämnar o fixar och donar så fort det behövs!
 
Imorse var jag tvungen att passa en tidig buss och då kan det ju vara extra svårt att hinna lämna barn i tid innan som dessutom är trötta och omedgörlig..
Så imorse väckte jag tjejerna som fick gå ner i soffan och vara ensamma, så åkte jag till jobbet tidigt själv!
 
Sen kom mormor strax innan det var dags att åka till Skolan, och med sig hade hon Varm Choklad och Smörgåsar!!! TACK! Vilken tur dom har - Thea och Lydia som har en sån fin mormor! Precis som jag hade när jag var liten - Ingenting gick att jämföra med Mormor Kerstin!
 
Vardagen underlättar enormt för mig när jag får sån hjälp... och jag önskar jag kunde hjälpa tillbaka mer än vad jag gör!
 
Idag är det FREDAG - En Bra sådan! Det är bra flyt på jobbet och jag har haft en hel del fina kontakter som kan ge mycket klirr i kassan framöver, Det gillas!
 
Vi fick också en Ny Kaffemaskin idag på jobbet! å Bästa av allt, det var både GOTT OCH GRATIS :) Förr har vi betalt 2 kronor för rävpiss! men nu fanns det många goda kaffestorter att välja! Mums!!
 
Vi har barnfri helg - Då vi laddar batterier - Pratar igenom saker vi inte hinner prata om i veckor - Äter Oxfilé - Tar långa promenader - Gör ordning och reda - Åker på mysiga bilturer ! SÅ den är inte så tokig den här helgen heller! Fast att jag Redan (Som vanligt) Saknar mina hjärtan så ögonen tåras!! (Fast dom inte ens åkt till pappsen än...) Men sånt är livet och det går ju bra ändå!
 
Kram från Mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0