Januari ... 10 år!

Januari 2005
En liten Älskade Thea och jag var bara 20 år!
Januari 2006, Vi bodde i Lägenheten mitt i byn!
Januari 2007, Vi hade köpt Stationshuset på Hösten -06 och här pågick renovering för fullt!
Söta dom var! Sara och Thea!
Januari 2008, Nu hade Lydia kommit till Oss, hösten innan! Här gjorde vi den första resan till stugan i Lofsdalen!
Januari 2009, Den här lilla dockan fick göra sina första Modelluppdrag i tidningen Vi Föräldrar!
 
Januari 2010, Thea fick sin Fyrhjuling och vi var ute och äventyrade i Massor av Fin Snö!
Januari 2011 - Lydia är mer vild än tam, De är jord i soffan och sönderklippta foton och på rymmen varje dag!
Januari 2012 - Thea min Skatt! - Här bodde vi 1 år i lägenheten vid torget!
Januari 2013 - Vi är åter tillbaka i mitt älskade hus - Och här kommer vi stanna! :)
 
Nu ska jag kika på mera gamla bilder! Fredric kom hem - O åkte direkt till Håkan igen och skulle se Hockey, själv ska ja försöka se till så huset inte går sönder - 7 vilda ungar här fortfarande! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: karincecilias.blogg.se

Roligt inlägg! Det är kul att se tillbakablickar. Kram

2014-01-05 @ 15:27:47
URL: http://karincecilias.blogg.se/
Postat av: Petra

Har tittat in på din blogg lite då och då, måste bara säga att Lydia är så förtrollande vacker....vilken skönhet!!

Svar: Tack 👍
Amanda

2014-01-06 @ 01:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0