Trisssssssss

Godkväll - Då så! Står våra magar rätt ut efter ett rejält kalasande hos Arstus!
Grattis till finaste Villemo som fyller 10 år idag! Dagen du föddes så "plussade jag" med Thea!
 
Här hemma gick vi All in på Alla hjärtans presenter ha ha .. Jag är sååå Emot det egentligen men samtidigt så ÄLSKAR jag att ge bort presenter, så jag passade ju naturligtvis på!
En enkel present från Mig till Alla våra barn! En god kexchoklad och en varsinn Triss!
Å även F fick sig en liten Present! En Ny fräsch T-shirt, två Triss och Två goda Öl! Den röda som ligger brevid är en Ballong jag blev påtvingad på stan ;)
 
Som om inte det vore nog... Så kom Fredric hem med Gullig överraskning till mig!
10 röda rosor och ett gott rött vin! - Han kan om han vill ;)
 
Nu är det Fångarna på Fortet som gäller.... - C slängde nyss ur sig att han vill ha en Lillebror här i Hedesunda, ha ha! Jag slängde över kommentaren till F i andra hörnet.. Inga kids på gång här.. Men en tjej till om ett par år skulle sitta fint!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0