Sportlovsveckan!

Tisdagen är här och jag har lite drygt en timme kvar på jobbet innan det är dags att fara hem till kvällens aktiviteter igen :)
Skjutsa L på Dans - Hem en snabbis
Skjutsa T på Scouter - Hem en snabbis
Hämta L och hem med henne
Hämta T och sen landa i soffan - Så bilen går varm ikväll!
 
Tjejerna har Sportlov med MORMOR i veckan! Sån tur dom har - Mina Tjejer! - Igår hade dom Grillat korv (Samt städat ur alla mina fönster!! Tack mamma!!)
Idag är dom på stan o shoppar och lunchar på Östens Pärla!
 Min Nya Jacka fick 5 av 5 poäng! Jättenöjd! Smidig jacka - Lätt och bra aktivitetsjacka som kommer användas många år framåt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken snygg jacka! :) Det låter som om dina barn har ett härligt sportlov!

2014-02-25 @ 16:14:29
URL: http://hagelberg.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0