Söndagstacos!

Kvällen börjar gå mot sitt slut! och i 3 timmar lektes det som aldrig förr här hemma!
Jag har iaf stooor städat hemma idag, Dammsugit och moppat golv både uppe och nere!
N hjälpte mej att moppa - barnarbete på högsta nivå!
 
Favoritkläderna på! "Jag vill ha det som jag har fått av Isabel ;) (T o L.s Mormor!)
 
Tacosen uteblev i Fredags eftersom vi då var till Arstus på kalas!
Så ikväll fick det bli en Kall Folköl och massa goda tillbehör till en Söndagstacos istället! Åh så gott det var!
 
Imorgon väntas jobb och skola igen - Lydia ska åter iväg på simning och hon gillar det INTE ... Hon avskyr simningen vilket förvånade mig lite.
 
Nu ska jag upp och natta barn och se så dom krypit ner under täckena! Kl tickar och slår :)

KramKram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0