Rekordvecka = Kul Kul!

Fredag kvällen har precis börjat och jag blev hämtad av min Kära Karl på kontoret vid halv fem snåret idag!
Hem kom vi till ett mörkt och tyst hus!
Åh va jag saknar våra Gobitar vissa dagar - o Nu gör jag det!!
Jag vill ha en Fredagkväll med Stök och skratt och bus och en gnutta tjat! De har ju sin charm det med :) ja vill förbereda maten medan dom springer runt benen och invänta Fångarna på Fortet!
 
Men ikväll Kör vi Mys utan barnen! Det blir Oxfilé och potatisgratäng och ett Gott vin!
 
 
Jag fick Blommor idag! F överraskar ibland ;) - Fina lite Krusiga tulpaner i en mörklila färg och lite vide!
 
Faktiskt så ska vi "fira" lite ikväll! För jag har gjort en rekordbra vecka på Jobbet!
Jag har så härliga Norrmän jag jobbar med, och Norrmän har ju stora Plånböcker ;) Så denna vecka har jag pumpat in 110 000 Kr som dom betalt för att få göra marknadsprojekt tillsammans med min hjälp och litar helt på mitt förtroende! - Det kommer synas i löne kuvertet och livet leker! :) Så Glad att jag kommit dit jag är idag .. Jag har ett fint kontor, med fönster ut över Torget! En underbar chef och världens goaste arbetskamrater, och en lön som jag aldrig aldrig skulle kunna uppnå någon annanstans!
 

Testat denna? Någon slags "vindrink" Svingod var den! SKÅL!
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0