Ont i min hals!

Så fort jag kom hem från jobbet idag slängde jag mig på soffan under en filt o låg där i en timme innan jag orkade sätta igång med maten!
Det fick bli potatis köttbullar o gräddsås ikväll. Med lite snitt gurka och mormors lingonsylt blev de jättegott! 

Nu ska ja kurera allt jag kan! Halsen svider och jag fryser... 

Har inte tid att bli sjuk! Ska vara ledig en fredag i slutet av februari så ja har redan inre stress för det! 

Tips på att lindra halsont någon? - echinacea o bafucin är de jag kör med! 

Kommentarer
Postat av: Anna

OM du gillar honung så brukar det alltid fungera för mig, blanda det i varmt te eller varm choklad

Krya på dig och tack för en fin blogg

Kram Anna

2014-02-04 @ 08:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0