Mössa!

Kvällen är här o jag har precis fått ett utbrott på dammsugarn som tydligen gått sönder! Hur ska ja klara mig nu!!! Å min snåla Karl säger att han ska laga den - va!! Vi lär väl köpa en ny typ imorn? Smått panik.. Ja dammsuger ju jämt! 

Lydia o jag åt före de andra två ikväll för vi var så hungriga! 

Tjejen som älskar mössa! Hon sover med mössa, äter med mössa ... Hon har sina mössor jämt! 


L och jag hos tandläkaren idag! Vad tycks om min härliga tonårs finne på hakan? Snygg va! Får man ju va nöjd med när man snart ska fylla tjugotio år! 

Å så hann man ju bli galet bebis sugen igen då! Bara lite- fast ja vifta bort de direkt 😉 vilken jäääääkla söt unge hon fått prinsessan Madelene! 

Slav av att följa kändisbebisar!! Å de är ju så här dom ska se ut! Brunt hår o allt!!

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

ja tycker också det var en väldig fin baby de fått. och fint namn också!

2014-02-27 @ 12:36:30
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0