Kvinnor kan!

Helgen är Slut - Och en Ny vecka har startat!
Jag tycker det är såå tråkigt med Måndagar och Tisdagar... O ännu mera tråkigt efter att en mysig barnhelg är slut!
 
I Lördags efter Chuch Street så var ju jag såå Snäll så jag körde hem så F kunde lyxa till det till maten med ett par kalla! - Men hur kul är det att köra å ha en besservisser brevid!
För det första så trodde han att jag inte ens kunde betala i automaten på 9.an när man åker ut, så han gick i förväg och skulle betala så bommen skulle åka upp så han såg att jag hann åka... Jag vägra!! O vänta tills han efter 10 minuter utanför bilen - kom in igen buttrande o sur! (förstår ni hur folk tittade? )
 
Sen på hemvägen hörde jag:

Men Lite sent du blinkar ... Ser du inte att du får möte...
Växla ... Du har ju en till växel....
Men blinkar du så HÄR tidigt... Vi ska ju svänga om flera hundra meter....
Du lär ju kolla Höger Innan du kör ut ur rondellen!!
 
Nästa gång kör DU sa jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0