Arbetsdag slut!

Torsdag eftermiddag och jag börjar känna mig trött! - Så sjukt trött nuförtiden!
Blev väckt av Thea kl 22 i soffan igår "Nu går vi och lägger oss mamma..." :) Gullhjärta!
 
Men har Ni sett vad det Snöar! - Nu får det väl ändå vara nog, Har det inte kommit förr så behöver det inte komma nu heller!
 
Nu ska jag ta mitt pick och pack och åka hemåt mot vår Lugna By igen! Arbetsdagen är slut och imorgon är det världens bästa Fredag igen!
Längtar efter bonusarna och ska bli så mys att få hem dom och göra massa kul!
Å jag vet en tjej som längtar MASSOR efter sin bonus syrra! - Lydia frågade redan imorse om vilken Tid Nova kommer :) Så tidigt som möjligt !!
 
Gullnosarna för två år sedan ! (Gud va tiden går fort...)
 
Ha en fin torsdag - Mitt projekt blir att få igång dammsugaren ikväll! Har köpt hem Tulpaner och hade önskat fått fräscht i övrigt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0