Yiiihaaa discokväll

Hedesunda levererar! Måste jag säga!! 

Precis lämnat av 5 barn på disco mitt i byn! Å de verkar bli succé! Många barn, riktiga disco lampor, hög musik o en gullig kjosk! 
Nu har jag landat hemma i soffan.. Sååå trött.. Tänker på min stackars sambo som jobbar än fast han åkte tidigt imorse... Han kommer nog hem när vi andra redan somnat! 
Själv har jag iaf en lååång julledighet att se fram emot, ända till 7 e januari o de ska bli helt fantastiskt skönt! 
F har väl sin värsta period på jobbet nu skulle jag tro, så han blir mindre ledig! 

Nu ska jag ta hand om disk o mig själv, innan jag ska åka o hämta igen! 

Söta disco tjejer som var laddade till tusen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0