Luciamorgon!

Godmorgon! 
Ja- lördag o man får äntligen sova, då vaknar jag pigg som en lärka vid 06! Hur är det fatt! 

Igår var det klackarna i taket! Julfest med bästa kontoret i stan! 

Buss in mot staden! 

Samt julbord på Berggrenska gården! 
Betyg 3.5 /5 - det var bra, god mat osv men jag hade sjukt högre förväntningar från det stället 😉 

Trevligt hade vi iallafall, men efter mat o mingel o musik lek o annat så var jag helt slut! Min livskamrat F hämtade mig o vi åkte hemåt inte allt för sent! 

Nu ska jag smyga ner och kolla på luciamorgon på tv, vilket jag alltid gjort i mitt 30 åriga liv! 
Idag väntas nya äventyr... Vi ska åka o spana in en grej, sen blir det nytt storkalas mot kvällen! Livet är en fest! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0