En ny säng....

Åh så trött å slut jag är efter jobbet! Shit Pom fritt! 
Igår åkte jag och Fredric till Valbo en sväng på kvällskvisten med lydia - vi fick Elsa med oss också! 
Nu har vi köpt ny säng till tjejerna! Hoppas det blir bra! Jag Ska göra om lite till lydia o Nova så rummet blir större! 

Sen fick vi nattgäst också! Elsa o lydia har så kul ihop! 
Nu har dom lekt hela långa dan o imorgon kanske jag får lydia med mig på jobbet! Hon vägrar vara på fritids ... O jag har ingen "barnvakt" så får se hur vi gör! Egentligen skulle ja väl tvingat henne... Men de är ju så få kids på fritids nu under lovet så de blir väl tråkigt!

Nu ska jag duka undan mat - diska - tvätta o allt som hör mina kvällar till! 

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Älskar Ikea :)

2014-08-13 @ 19:02:42
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0