En lunch med en kär vän!

Hej Torsdag!
 
Verkligen den segaste vecka jag varit med om, Hoppas det flyter på bättre sen :)
Imorse liftade jag med min kära bror till stan, så då var jag inne på kontoret redan 7.15 så det kändes skönt. Gillar att vara först på plats.
 
Sen väl utanför kontoret träffade jag på Waynes gubben som var överlycklig att se mig, så han skuttade över torget för att köpa en capuccino till mig på Pressbyrån, ha ha!
 
Nu är jag tillbaka efter en Smarrig Lunch på Brända Bocken med fina Grann-Maria :)
 
Ikväll ska jag ha lite kvällsöppet i butiken och Njuta av att det Äntligen är Fredag imorgon!! Vi ska även bestämma oss för vilken soffa vi ska beställa också, de är ju en Djungel det där, med färger och tyger och stoppning osv, men jag är till 95 % säker på vilken jag vill ha - Sen får F bara hålla med o öppna plånboken lite ;)
 
Ha en fin torsdag och hoppas för guds skull det är helt Över med den hemska branden snart...
            
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Så kul med ny soffa :) och håller med om branden.. Usch :/

2014-08-07 @ 15:10:19
URL: http://ninnzan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0