Vitsippor i kohagen!

Hej kortvecka säger jag!! Tjooooo va skönt det ska bli! Både jag och F har tagit ledigt på fredag så vi jobbar bara 3 dagar! Ut på äventyr å bara ha kul! 
Ikväll lyckades jag få med mig L ut på en liten promenad medan Thea var på träning... 

Lära ju muta med en stor glass för att få ut den lilla latkorven! Hon är så nöjd med sin nya cykel! 

Älskar hagar å vitsippor å den här fina tiden! 

Vi stannade o kastade pinnar i ån... 

Å hälsade på dom som skitit på våran väg ... Å lärde dom lite vett o etikett! 

Det här är vår granne! Väldigt fin o go! Man kan nog inte bo så mycket bättre än så här! Vilken total lycka för våra barn! 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0