Våfflor till lunch!

Burr vilken grå, blåsande och kall dag - igen! 
Gick en promenad imorse men höll på att storma av vägen! 
Thea sov hos V inatt och jag fick hem en övertrött tjej som höll på att göra mig tokig på förmiddagen... Allt var fel, tråkigt och fult! Studsmattan var för liten å alla var dumma! Men efter att ha grinat i två timmar å fått lite fika så är hon fröken glad igen! 

Jag har varit helt slut hela dagen jag med... Kollat på film med barnen o bara latat mig... 

Blev lite kaffe / saft med skorpor o ost efter att ha ätit våffel lunch - märks att inte ens barn står sig länge på det! 

Varit sex barn här tills nu å jag ska ta fram dammsugarn å ta bort lite grus i hallen!  

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0