PÅSKAFTON!

En bild säger Mer än tusen ord..
Här kommer vår Påskafton i bilder...
 
Kl 15.00 Körde vi en fördrink på Min Bästis Inger balkong! Ett glas vitt i solen med utsikt över torget!
Inger och Tommy - ÅH Vad jag gillar er! Skål och Tack för igår, de där gör vi om tusen gånger i sommar!
Kvällen spenderades i paradiset, i Sommarhuset! Vi åt gott och skålade i solen!
Själv fick jag plats brevid dessa stekare vid maten!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen - Vilka mat konstnärer jag har omkring mig! Det är en matresa med smaker som är Slående!!
Ett glatt gäng! En öl och ett glas vin och ett gott skratt!
De som ville testa golf - Kunde svinga några slag utöver älven ;)
Kvällen / Natten spenderade vi runt en öppen eld i en ring!
En Lyckad kväll med andra ord! Å vädret hade vi med oss!
Ser redan fram emot nästa släktparty!
 
Kram från mig!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0